loading...
بزرگترین مرجع دانلود و فروش اینترنتی
Peyman بازدید : 1007 پنجشنبه 01 دی 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Abrosoft FantaMorph Deluxe v5.2.6
در این پست وب سایت خفن دانلود نرم افزاری را با عنوان Abrosoft FantaMorph برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار ابزاری برای ساخت تصاویر انیمیشنی و جلوه های ویژه گرافیکی است که شما با استفاده از آن میتوانید آثار بسیار جالبی را خلق نمایید. به طور کلی میتوان از این نرم افزار در زمینه های مختلفی استفاده کرد به عنوان مثال می توانید عکس دوستانتان را تبدیل به کاریکاتور کنید، چهره ی یک مرد جوان را به یک مرد سال خورده تبدیل کنید، چهره افراد را به حالت های مختلف خندیدن، گریه کردن، عصبانی و ... تبدیل کنید و جالب تر اینکه تمام مراحل تبدیل را به صورت یک فایل متحرک بسازید به طوریکه مراحل تبدیل عکس از حالتی به حالت دیگر نشان داده شود. در حقیقت تمام مثال هایی که ذکر شد یک جلوه ی آماده درون این برنامه می باشد که شما با انتخاب هر کدام از آنها میتوانید تصاویر مورد نظرتان درون این جلوها قرار دهید. علاوه بر این در این برنامه صدها جلوه ی مختلف قرار دارد که افراد با توجه به قدرت خلاقیت خود می توانند کارهای بسیار جالبی را با آنها انجام دهند. همچنین این نرم افزار از فرمت های مختلف گرافیکی همچون BMP, JPEG, TIFF, PNG, GIF, TGA, PCX و نیز فرمت های انیمیشنی و متحرک نظیر AVI, GIF, Flash, Screen Saver, EXE و ... پشتیبانی می کند. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به مجهز بودن ابزارهای بسیار پیشرفته ویرایش فیلم و عکس مانند تنظیم رنگ، فیلتر، افکت، چرخش تصویر، برش عکس و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
Peyman بازدید : 453 چهارشنبه 30 آذر 1390 نظرات (0)

Ashampoo Burning Studio 11 نرم افزاری شناخته شده و قدرتمند از شرکت نرم افزاری Ashampoo می باشد که شما را قادر می سازد تا به آسانی به رایت انواع داده ها برروی دیسک های مختلف بپردازید . سرعت این برنامه، سادگی و کارایی آن همیشه در همه ی نسخه ها بی نظیر بوده است . در طول این سالها برنامه نویسان این نرم افزار این برنامه را به یک مجموعه کامل تبدیل کرده اند که می تواند همه فایل های شما از جمله فایل های صوتی ، ویدئویی و … را به راحتی و بدون مشکل برای شما رایت نماید . قابلیت رایت اطلاعات برروی انواع CD ، DVD و همچنین دیسک های بلوری چند لایه به راحتی در دسترس می باشد . تمرکز اصلی این نسخه برای بهبود قابلیت رایت و ساخت دیسک های ویدئویی در کیفیت های بالا مانند اچ دی ، Full HD ویدئو (۷۲۰p و ۱۰۸۰P) و بلوری بوده است . قبل از رایت تمام تنظیمات مختلف مانند سرعت ، نوع دیسک و … قابل ویرایش هستند تا کاربر به نتیجه ی دلخواه خود برسد . شما هم اکنون می توانید با این نرم افزار به رایت و ساخت انواع DVD ها و دیسک های بلوری تصویری بپردازید که قابلیت اضافه کردن منوهای زیبا را نیز دارد .

Peyman بازدید : 429 چهارشنبه 30 آذر 1390 نظرات (0)

Ashampoo Undeleter 1.10 نرم افزاری بسیار کاربردی جهت بازگرداندن فایل های حذف شده می باشد. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید فایل های حذف شما شامل عکس ها، آهنگ ها و برنامه ها و … را بازیابی نمایید. از ویژگی این نرم افزار می توان به سرعت بالای آن اشاره نمود. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار داشته باشید.هم اکنون این نرم افزار را می توانید  ، دریافت کنید.

 

Peyman بازدید : 342 چهارشنبه 30 آذر 1390 نظرات (0)
دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز سون دسامبر Windows 7 Ultimate SP1 Integrated December 2011 x86 x64
ویندوز سون سرویس پک 1 | آپدیت کامل تا دسامبر 2011 | Bootable | کاملآ اورجینال

در پست امروز وب سایت  جدید ترین آپدیت ویندوز سون را که تا ماه دسامبر 2011 به صورت کامل آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این نسخه جدید ترین نسخه ویندوز سون است چرا که سرویس پک 1 همراه و به صورت یکپارچه با ویندوز است و به صورت خودکار با ویندوز نصب می شود. همچنین این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable بوده و هر دو نسخه 32 و 64 بیتی را دارا می باشد که در موقع نصب می توانید هر کدام از آنها را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به دارا بودن آخرین نسخه های Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 12 اشاره نمود. همچنین در هنگام نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نیست و میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز سون است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز سون را که در اوایل December 2011 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

Peyman بازدید : 278 چهارشنبه 30 آذر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Video2Webcam v3.2.8.8
در این پست وب سایت  نرم افزاری را با عنوان Video2Webcam برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یک وب کم مجازی است که شما میتوانید از آن برای نمایش یک فیلم جعلی از خود در هنگام چت تصویری با دوستانتان استفاده کنید. در واقع اگر سیستم شما مجهز به وب کم نیست و یا می خواهید فیلمی جعلی از شخص دیگری را به جای خود به دوستانتان در هنگام چت نشان دهید، این برنامه به شما کمک می کند تا با چند کلیک ابتدا فایل مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس آنرا به نمایش بگذارید. همچنین این نرم افزار مانند یک وب کم واقعی عمل می کند و طرف مقابل در طول چت به هیچ عنوان متوجه نخواهد شد که کلیپ نمایش داده شده در حال ارسال از یک وب مجازی است. شما میتوانید کلیپ و فایل های ویدیویی با فرمت های avi, asf, flv, mp4,mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv و ... را در این برنامه اجرا کنید. علاوه بر این امکان اجرای عکس و فایل های گرافیکی با فرمت های jpg, gif, bmp, png و ... نیز در این برنامه وجود دارد. همچنین این نرم افزار با انواع نرم افزار های مسنجر که شامل MSN, Camfrog, Skype, ICQ, AIM, Paltalk, Yahoo Messenger, ANYwebcam, Stickam, ICUII, Ustream.tv, iSpQ می باشد سازگار است. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به امکان سوئیچ کردن بین وب کم واقعی و وب کم مجازی اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

Peyman بازدید : 5596 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox v9.0 Final
| دانلود رایگان پر سرعت ترین و محبوب ترین مرورگر جهان |

همانطور که میدانید برای اینکه بتوان وارد سایتهای مختلف اینترنتی شد نیاز است تا از مرورگری برای اینکار استفاده کرد. امرورز در سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه یکی از معروف ترین مرورگرهای جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن  به چشم می خورد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 1,460
  • بازدید کلی : 49,122